سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان، به دین دوستش است . پس هریک از شمابنگرد که با چه کسی دوستی می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
فرهنگ در گروی مذهب
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
بالاخره ff2 به یک دردی خورد.

فرهاد مصدقیان گلستانی :: پنج شنبه 87/9/14 ساعت 9:58 عصر

علی ای همای رحمت

1)   تو چه نشانه ای از نشانه های خدا هستی/ که سایه رحمت و خوشبختی را بر سر همه ی موجودات عالم افکنده ای.

2)   ای دل اگر در پی شناخت خداوند هستی می توانی با علی او را بشناسی/ زیرا به خدا قسم که من خدا را با علی شناختم.

3)   امید دارم که ای علی لطف و عنایت تو چون بارانی بر ما ببارد وگرنه آتش دوزخ/ با جرقه های خود همه موجودات را خواهد سوزاند.

4)   ای گدای بی چاره برو از علی کمک بگیر/ زیرا او آنقدر بخشنده است که حتی به یک گدا انگشتری با ارزش می دهد.

5)   غیر از علی کسی به پسرش نمی گوید اکنون که قاتل من/ اسیر توست پس با مهربانی با او رفتار کن.

6)   به جز علی کسی پسری اینگونه شگفت انگیز ندارد که/ شهیدان کربلا را در دنیا مشهور کند.

7)   وقتی که از میان افراد عاشق کسی با حضرت دوست عهد و پیمان ببندد/ نمی تواند مانند علی وفدار باشد.

8)   من نمی توانم علی را خدا یا بشر بنامم/ حیرانم که این جوانمرد را چه بنامم.

9)    آگاه باش که ای نسیم رحمت/ از درگاه حضرت علی گرد و غباری بیاوری و در چشم گریان من بریزی تا روشنی یابد.

10) به این امید که سخنان من به تو برسد/ چه بسیار پیام هایی که از عشق دلم همراه با باد صبا برایت فرستادم.

11) من نمی توانم مانند نی هر لحظه آواز شور و اشتیاق او را بر زبان جاری سازم./ زیرا این سخن را حافظ زیباتر گفته است.

12) سراسر شب در این امید هستم که نسیم باد صبحگاهی/ با آوردن پیامی از جانب دوست دل مرا بنوازد.

13) از آواز مرغ یا حق بشنو که در نیمه های شب/ غم دل را برای دوست گفتن چقدر زیباست.

 


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کد
مرغ قدقدقدقدقدقدقدقدقدققدقدقدقدقدقدقدقدقدقدقدقدقدققدقددققدقدقدد
بالاخره ff2 به یک دردی خورد.
بالاخره ff2 به یک دردی خورد.
بالاخره ff2 به یک دردی خورد.
انری هسته ای
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
فرهنگ در گروی مذهب
فرهاد مصدقیان گلستانی
بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحال و الااحوال حول حالنا الی احسن ال حال
Link to Us!

فرهنگ در گروی مذهب

Hit
مجوع بازدیدها: 27004 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 3 بازدید

Day Links
عمو پورنگ [47]
بانک ملی ایران [57]
حدیث [44]
قرآ ن [46]
منش [41]
دانلود [61]
لباس پلنگی [160]
گالری عکس [190]
دوهفته نامه گلدسته [119]
نرم افزار 118 [64]
بازی [55]
فرهنگیها [54]
قرآن 2 [37]
قرآن [54]
فیزیک [146]
[آرشیو(18)]


Archive


بهار 1387
زمستان 1386

links
تبادل لینک وافزایش بازدید
جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms

LOGO LISTS



In yahoo


WebDarWeb

Submit mail

 



قالب و کدهای جاوا گوگل بلاگ